23 Temmuz 2007 Pazartesi

millet bir seçim yaptı

Sayın iktidar mensupları;


23 Temmuz sabahı için hazırlıklara başlamışsınızdır diye düşünüyoruz.Fazla acele etmeyiniz daha birkaç gününüz var rahat rahat hazırlığınızı yapınız. 4,5 yıllık süreçte millet için hiçbir karşılık beklemeden çok çalıştınız; yolsuzluğun kökünü kazıdınız;özverili dış politikalarınız ile başımızı hep dik tuttunuz;teröre karşı da yılmaksızın savaş verdiniz.Bunların sonucunda da çok yoruldunuz.E biz de eşek değiliz herhalde halden anlarız.Hizmetlerinizden ötürü size şükranlarımızı sunmak amacı ile uzun süreli bir tatili size layık gördük.Biz herseyi hazırladık siz hiç yorulmayacaksınız biletlerinizi bile her biriniz adına 23 Temmuz 2007 için ve sadece GİDİŞ olarak ayırttık.Aslında Türk Hava Yollarından ayırtacaktık ama bi an aklımıza sizin Türklükten utandıgınız ve THY ye de burun kıvırabileceginiz geldi biz de biletleri Saudi Arabian Airways’den aldık. Artık beraber uçarsınız siz semalarda. Bir örneği de aşağıda sunduk:







Malum tüm dünya ile iyi ilişkileriniz olduğu için nereye gideceğinizi kestiremedik. Siz doldurursunuz artık.Yalnız “Yooook ben ATA uçağından başkasına ayağımı atmam” derseniz üzgünüz çooook beklersiniz bu biletleri de kaybeder malum gemiciğinize doluşur İzmir Marşı eşliginde gidersiniz.




Bu yazıyı secımlerden bır hafta once yazmıs ve bırkac yerde yayınlamıstım.Guzel de tepkiler alınca keyfım ıyıce yerne gelmıstı.”Bu is tamam” demıstım.Gercekten de milletin bu sekılde bır cevap verecegine inanıyordum.Cumhuriyet mitinglerine gitmis ordaki havayı solumustum.İnsanların gozlerınde Atatürk'e olan sevgıyı ;cumhuriyete olan baglılıgı gormustum ya da gordum sanmıstım.Beni bu dusunceye sevkeden yegane etken buydu.Ancak 22 temmuzda gordum ki Mustafa Kemal'in bir kasım sabahı 9.05 te, hayatını adadıgı cumhuriyeti miras bıraktıgı aziz Turk miileti eşek olmadıgını haykırırcasına %47lik bir oyla akp’yi %5 lik bir oyla da Bölücü zıhnıyetı odullendırmıstı.Kendimi hemen dısarı attım insanların arasında benım gıbı olanlar vardır dıye dusunup kendımı avutuyordum.Tam o yuzlerdeki hassiktir ifadesini aradıgım sırada yanımdan korna calarak ;ellerınde turuncu bayraklarla "cumhuraskanı Gul" sloganlarıyla gecen konvoyu gorunce artık damalı bayragın gorundugu belli oldu.Resim gayet netti ;son kale de elden gtmişti: IZMIR

Saat de manidar biçimde 9.05ti.



Milletim kararını verdi;demokrasi kazandı Bu durumda da bana o bahsettıgım biletleri kendime monte etmek dusecek.Cok üzgünüm sebebi biletleri kendımle ıcsellestırecek olmam degıl gerekırse milletim;ulkem icin her seyı feda ederım de milletim 3-5 kansız ugruna ulkesını;önderini feda etti ona yanıyorum; O’nun yuzune bir daha nasıl bakarız bunu dusunup kahroluyorum

3 yorum:

helloadana dedi ki...

Bu seçimlerde kaybedenin seçmen olduğunu düşünüyorum.Hiçbir yaşam koşulu iyileşmemiş,hiçbir sosyal hakka sahip olmayan,hatta gittikçe şeriat tehlikesine yaklaşan milletimiz ne yazık ki bu iktidarı ödüllendirdi.
Ülke sorunlarının sadece laik-antilaik eksene sıkıştırılamayacağı da bir gerçektir.Bu iktidar karşısında ülke sorunlarını doğru tanımlayıp, ayakları yere sağlam basan çözümler üretebilen bir muhalefet gerekirdi.
Malesef muhalefet sol çizgiden çok fazla uzaklaşarak kendini sağa kaydırmada buldu çözümü.Sanırım artık hem çuvaldızı hem de iğneyi kendimize batırmanın zamanıdır.

andromeda dedi ki...

infernal
sanırım bi daha mitingte %64lük kısım olarak o biletleri hep birlikte monte edicez kendimize..
bi arkadaşımın şu anki msn iletisi:
bir laçkadır benim memleketim
başka da söze gerek yok sanırım...

MaddeliBalo dedi ki...

şimdi amaç eleştirmekse elbette çok haklısınız ama bence eleştiren değil değiştiren biri olmak lazım.bu seçimde şunu anladık ki AKP'nin karşısında duracak tavırdaki binlerce insan hata yaptı, partiler hata yaptı, KArikatüristler hata yaptı vs...
gayet net ve açık bir duruş ile durmuş olsaydık seçimin şekli böyle olmayabilirdi.Ama biz sadece eleştridik.işte hata burda kanımca."fazla gaz adamı boğar" derler yaa. işte biz o gaz içinde boğulduk gittik.
ETkiler tepki doğurdu doğal olaraktan ve yine newton haklı çıktı.